مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 00:262019-04-21بين الملل

حزب الله لبنان انفجارهای تروریستی سریلانکا را «به شدت» محکوم کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، حزب الله لبنان روز یکشنبه با صدور بیانیه ای انفجارهای پیاپی روز یکشنبه در سریلانکا را که به کشته شدن بیش از 200 نفر منجر شد، - حزب الله لبنان انفجارهای تروریستی سریلانکا را به شدت محکوم کرد حزب الله لبنان در بیانیه ای انفجار های تروریستی در کلیسا ها و هتل های سریلانکا و تعرض به مومنان در ایام عید (عید پاک مسیحیان) را به شدت محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، حزب الله لبنان روز یکشنبه با صدور بیانیه ای انفجارهای پیاپی روز یکشنبه در سریلانکا را که به کشته شدن بیش از 200 نفر منجر شد، به شدت محکوم کرد.

حزب الله با بیان اینکه تروریست ها دین ندارند ، از همه مومنان جهان با هر گونه گرایش دینی و مذهبی خواست تا اختلافات را کنار بگذارند و برای مقابله با این آفت خطرناک صف واحد تشکیل دهند.

حزب الله در روز میلاد امام مهدی(عج) تعجیل فرج امام زمان(عج) را خواستار شد تا همگان از صلح و امنیت جامعه بشری برخوردار شوند.

صبح روز یکشنبه، کلیسای سنت آنتونی در کوچچیکاده پایتخت تجاری سریلانکا (کلمبو) و همچنین کلیسای کاتوواپیتیا در کاتانا هدف انفجار قرار گرفت.

به گفته پلیس سریلانکا، در هتل شانگری-لا و کینگبری در پایتخت تجاری این کشور هم انفجارهایی صورت گرفته است و ساعتی بعد از انفجارهای اولیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله لبنان انفجارهای تروریستی سریلانکا را «به شدت» محکوم کرد

حزب الله لبنان انفجارهای تروریستی سریلانکا را «به شدت» محکوم کرد