مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اردیبهشت 1398 ساعت 22:112019-04-21سياسي

رییس سازمان تبلیغات اسلامی به سردار جعفری تبریک گفت


رییس سازمان تبلیغات اسلامی انتصاب سردار جعفری به عنوان مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه را به وی تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی با انتشار پیامی، انتصاب سردار جعفری به عنوان مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه را به وی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم  برادر ارجمند و مجاهد، سردار سرلشگر پاسدار، جناب آقای جعفری - زید عزه  سلام الله علیکم؛  از طرف خود و آحاد همکارانم در سازمان تبلیغات اسلامی، یک دهه مجاهدت خالصانه و بی ریا در راه پاسداری از انقلاب اسلامی، خدمت مؤثر به مردم عزیز و سربازی پرتلاش در رکاب نائب امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را به جنابتان تبریک و همچنین خداقوت عرض می کنم.

 نظر به اشتراک افق ماموریتی مهم در هر دو مجموعه قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیهالله الاعظم (عج) و سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص گسترش و تبیین معارف انقلاب اسلامی بر پایه خطوط ترسیم شده در بیانیه گام دوم ، سازمان تبلیغات اسلامی آمادگی دارد تا در این عرصه و نیز در سایر عرصه های فرهنگی حائز اولویت در گام دوم انقلاب اسلامی، نهایت همکاری و هم افزایی را با آن نهاد مبارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان تبلیغات اسلامی به سردار جعفری تبریک گفت

رییس سازمان تبلیغات اسلامی به سردار جعفری تبریک گفت