مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 22:212019-04-20اجتماعي

حل مشکل فرهنگیان دارای سنوات غیر رسمی


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از صدور بخشنامه ای برای حل مشکل فرهنگیان دارای سنوات غیر رسمی، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس، علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به بخشنامه ارسالی در خصوص محاسبه سنوات بازنشستگی فرهنگیان، اظهار کرد: در سال های گذشته مشکلی برای معلمانی که از ابتدا در استخدام آموزش و پرورش نبوده اند و سوابقی قبل از رسمی یا پیمانی شدن در آموزش و پرورش به صورت دیگری داشته اند مانند سربازان، حق التدریس های نیمه وقت و تمام وقت، یا در دستگاه دیگری مشغول به کار بودند وجود داشت.

وی ادامه داد: این افراد وقتی به استخدام آموزش و پرورش به صورت رسمی یا پیمانی درآمدند، وزارتخانه سنوات آنها را با توجه به قوانین موجود، در حکم کارگزینی لحاظ کرده است اما زمانی که این افراد با 30 سال سابقه خدمت قصد بازنشسته شدن دارند، سازمان بازنشستگی کشوری جهت لحاظ سنوات بازنشستگی، سوابق قبل از استخدام این افراد در آموزش و پرورش را با آخرین حکم کارگزینی محاسبه می کند و مبلغ بزرگی را جهت احتساب این سنوات مطالبه می کند.

الهیار ترکمن افزود: با توجه به اینکه سنوات سی سال خدمت این افراد تمام شده است، چاره ای جز پرداخت این مبلغ نخواهند داشت و بخش بزرگی از پاداش بازنشست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل فرهنگیان دارای سنوات غیر رسمی

حل مشکل فرهنگیان دارای سنوات غیر رسمی