مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 18:362019-04-20اقتصادي

تغذیه مصنوعی مزارع دشت ورامین از طریق سد ماملو/ 84 درصد سد ماملو تکمیل شد


مدیر دفتر بهره برداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه ای تهران گفت: متوسط آب ورودی به سد ماملو حدود 40 متر مکعب برثانیه می باشد که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در حال حاضر 28 متر مکعب در ثانیه آب جهت تغذیه مصنوعی و تامین بخشی از نیازآب کشاورزی پاکدشت و ورامین تخلیه می شود.

- محمد شهریاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پاکدشت با اعلام تغذیه مصنوعی مزارع دشت ورامین از طریق سد ماملو داشت: در حال حاضر حدود 211 میلیون متر مکعب آب در مخزن سد ماملو وجود دارد در حالی که ظرفیت سد 250 میلیون متر مکعب است که ذخیره آبی سد نسبت به روز مشابه سال گذشته 40 میلیون متر مکعب افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه سد ماملو هیچگونه تخصیص آب برای مصارف کشاورزی ندارد، گفت: با توجه به بارش های اخیر و به منظور استفاده بهینه از منابع آبی و مدیریت مخزن، بخشی از آب برای مصارف کشاورزی پایین دست و بخشی دیگر نیز برای تغذیه مصنوعی آبخوان های دشت ورامین اختصاص یافته است.

مدیر دفتر بهره برداری از تاسیسات آبی و برقآبی شرکت آب منطقه ای تهران یادآور شد: خروجی آب سد ماملو برای مصارف کشاورزی و تغذیه دشت ورامین به صورت پلکانی از 1.

5 مترمکعب بر ثانیه در اوایل اسفند به 28 متر مکعب بر ثانیه در انتهای فروردین رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغذیه مصنوعی مزارع دشت ورامین از طریق سد ماملو/ 84 درصد سد ماملو تکمیل شد

تغذیه مصنوعی مزارع دشت ورامین از طریق سد ماملو/ 84 درصد سد ماملو تکمیل شد