مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 17:062019-04-20دانش

نبود فرصت شغلی موجب کاهش گرایش به رشته ریاضی در ایران شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رحمت صادقی، رییس دانشگاه کردستان در چهارمین کنفرانس بین المللی ریاضی و علوم کامپیوتر با اشاره به اینکه در گذشته ایرانیان اهمیت رشته ریاضی را درک کرده و افراد موفقی در این عرصه داریم، - چهارمین کنفرانس بین المللی ریاضی و کامپیوتر با حضور روسای دانشگاه های چه رموو و جیهان اقلیم کردستان عراق به میزبانی دانشگاه کردستان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رحمت صادقی، رییس دانشگاه کردستان در چهارمین کنفرانس بین المللی ریاضی و علوم کامپیوتر با اشاره به اینکه در گذشته ایرانیان اهمیت رشته ریاضی را درک کرده و افراد موفقی در این عرصه داریم، گفت: امروزه نبود فرصت شغلی موجب کاهش شدید گرایش به این رشته شده که ضروری است فکری برای آن اندیشیده شود.

صادقی افزود: برگزاری کنفرانس های علمی در سطح بین المللی در دانشگاه های پیشرفته جهان اهمیت خاصی دارد و فرصتی برای ارائە آخرین دستاورد ها و تحقیقات و معرفی آن ها به شمار می رود.

رییس دانشگاه کردستان اضافه کرد: دانشگاه کردستان هم در ادامه فعالیت های خود در سطح بین الملل اقدام به برگزاری چهارمین کنفرانس بین المللی ریاضی و کامپیوتر با همکاری دانشگاه های چرموو و جیهان از اقلیم کردستان عراق کرده و هدف اصلی از برگزاری آن تاکید بر اهمیت رشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود فرصت شغلی موجب کاهش گرایش به رشته ریاضی در ایران شده است

نبود فرصت شغلی موجب کاهش گرایش به رشته ریاضی در ایران شده است