مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 16:212019-04-20سياسي

باید نمادهای هوشیاری پلیس به جامعه عرضه شود


باید نمادهای هوشیاری پلیس به جامعه عرضه شود؛ بنابراین معاونت اجتماعی ناجا باید در وهله اول تصویرگر پلیس به جامعه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سردار ایوب سلیمانی در مراسم تودیع و تکریم حجت الاسلام عسگر نجفی؛ جانشین معاون اجتماعی ناجا ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد نیمه شعبان و با یادی از شهدای اسلام، شهدای 8 سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و .

، گفت: امیدواریم، سال 98 سالی پر از موفقیت روزافزون، اقتدار و سرافرازی نیروی انتظامی و عزت و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلام ایران همراه با حقارت و ذلت دشمنان اسلام باشد.

وی با اشاره به اهمیت مجموعه معاونت اجتماعی ناجا، عنوان کرد: فلسفه وجودی نیروی انتظامی تأمین نظم، انضباط، امنیت و آرامش برای آحاد جامعه در کشور و پاسداری از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است؛ امنیت زیرساخت، پایه، ستون و رکن اصلی هر حرکت، پیشرفت و بالندگی در تمامی زمینه ها در جوامع بشری به شمار می آید.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرموده اند اگر امنیت نباشد شیرین ترین اتفاقات در کام انسان تلخ می شود ، گفت: نظم و انضباط اجتماعی و نیز تامین امنیت در تمامی ابعاد؛ ستون اصلی ماموریت های ناجا به شمار می آید، این دو در کنار یکدیگر با یک برآیند کلی آرامش را برای جامعه به دنبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید نمادهای هوشیاری پلیس به جامعه عرضه شود

باید نمادهای هوشیاری پلیس به جامعه عرضه شود