مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 14:062019-04-20سياسي

توصیه مدیر سابق شبکه 3 به سران قوا برای تماشای یک مستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، فیلم مستند-داستانی خط باریک قرمز روز گذشته (جمعه 30 فروردین) در سی و هفتیمن جشنواره جهانی فیلم فجر با حضور سیدرضا میرکریمی دبیر جشنواره، - مدیر سابق شبکه 3 در اکران مستند-داستانی خط باریک قرمز گفت: پیشنهادم این است که تمام مسئولان خصوصا سران سه قوه این فیلم را ببینند و با شرایط نوجوانان مجرم حاضر در زندان آشنا شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، فیلم مستند-داستانی خط باریک قرمز روز گذشته (جمعه 30 فروردین) در سی و هفتیمن جشنواره جهانی فیلم فجر با حضور سیدرضا میرکریمی دبیر جشنواره، حجت الاسلام احمد مازنی رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و علی اصغر پورمحمدی مدیر سابق شبکه سوم سیما در پردیس چارسو به نمایش در آمد.

در خلاصه داستان خط باریک قرمز به کارگردانی فرزاد خوشدست آمده است: یک گروه مجرم نوجوان در زندان با کمک چند مربی نمایش تصمیم می گیرند یک نمایش را روی صحنه ببرند تا اگر موفق بود، به این بهانه و برای اجرا یک روز از زندان خارج شوند.

پورمحمدی از حامیان ساخت این فیلم گفت: ساخت چنین فیلمی کار ساده ای نیست؛ در طول این کار با مشکلات و موانع بسیار سختی روبه رو شدیم، اما قاطعانه از ساخت فیلم حمایت کردم، چون این کار تجربه نشده بود و می شد به مسئولان زندان، قاضی و کسانی که وظیفه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه مدیر سابق شبکه 3 به سران قوا برای تماشای یک مستند

توصیه مدیر سابق شبکه 3 به سران قوا برای تماشای یک مستند