مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 13:562019-04-20دانش

عطش تالاب ها فرو نشست/ افزایش تصرف به حریم رودخانه ها


رییس گروه پژوهشی مدیریت محیط زیست و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تالاب ها درحالی که از تشنگی دچار خشکسالی شده بودند و ترک های گلی بر بسترشان نقش بسته بود امروز بیشتر آنان بر اثر بارش های جوی آبگیری شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، باران آمد و توانست منابع آبی را سیراب کند اما در این میان برای برخی از مردم به جای لبخند، اشک و آه را به ارمغان آورد.

درست زمانی که باید بر چهره مردم لبخند بود ناگهان تمام آرزوهای آنان را نقش بر آب کرد در زمانی که مردم مازندران باید با دلی خوش به پیشواز سال نو می ر فتند با آمدن بهار سقف آرزوهایشان بر سرشان خراب شد و تمامی دار و ندارشان در میان گل و لای مدفون شد.

بیشتر از یک ماه از وقوع سیل در مازندران گذشت باوجود طی این مدت شاهد حضور نیروهای جهادی برای کمک به خودشان دیدند اما قصه تلخ سیل برای همیشه در خاطرشان ثبت شده و محال است فراموش شود.

اما موضوع مهم این است که آب مسیر خود را دارد اگر این ما انسان ها مسیر آب را با ساخت وسازها از بین نبریم چگونه ممکن است خسارت به بار آورد پس همواره باید به این مهم توجه کنیم.

*رفع عطش  تالاب ها رییس گروه پژوهشی مدیریت محیط زیست و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره های سیلاب های اخیر در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: این سیلاب ها اتفاقی طبیعی در اثر ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطش تالاب ها فرو نشست/ افزایش تصرف به حریم رودخانه ها

عطش تالاب ها فرو نشست/ افزایش تصرف به حریم رودخانه ها