مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 12:052019-04-20اجتماعي

اردیبهشت ماه، بهترین زمان سفر به کاشان


کاشان، یکی از شهرستان های استان اصفهان است که به دلیل وجود جاذبه های گردشگری متنوع، در صنعت گردشگری از اهمیت بالایی برخوردار بوده و سالانه علاقه مندان بسیاری، - برای بازدید از جاذبه ها و دیدنی های ارزشمند ایران کهن، به این شهر سفر می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام سیری در ایران، جاهای دیدنی کاشان مثال زدنی بوده و حتماً توصیه می شود به این دیار سفر کنید.

باغ فین قطعاً یکی از زیباترین و دوست داشتنی ترین مکان های دیدنی در شهر کاشان، باغ زیبای فین است که می توان از آن به عنوان نمونه ی کاملی از باغ های ایرانی نام برد.

این مکان از لحاظ تاریخی نیز بسیار مهم و ارزشمند بوده، به گونه ای که در تاریخ قم از کهن ترین منابع تاریخی در این باره چنین نوشته شده است.

مسجد و مدرسه آقا بزرگ کاشان مسجد و مدرسه ی آقا بزرگ کاشان، یکی از زیباترین و باشکوه ترین مساجد ساخته شده در دوران قاجار است که با کمک مالی حاج محمدتقی خانبان ، احداث شده و پروسه ی ساخت آن در زمان سلطنت ناصرالدین شاه ، به اتمام رسیده است.

عمارتی که گنبد آن، از معماری زیبا و چشم نوازی برخوردار بوده و از نظر نوع ساخت، از کم نظیرهای زمان خود محسوب می شود.

قمصر از زیباترین و جالب ترین نقاط ایران زمین، شهر زیبای قمصر است که همه آن را به واسطه ی گلاب خوش عطر و مشهورش می شناسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردیبهشت ماه، بهترین زمان سفر به کاشان

اردیبهشت ماه، بهترین زمان سفر به کاشان