مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 12:012019-04-20دانش

توسعه دیپلماسی علمی به دانشگاه های دنیا راهبرد کلان دانشگاه تبریز است


رییس اتحادیه دانشگاه های منطقه قفقاز گفت: هم اکنون دو کشور ایران و ترکیه در تولید علم در حوزه های مختلف در منطقه پیشگام هستند و بر همین اساس باید از این پتانسیل برای قدرتمندتر شدن دو کشور استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، پروفسور رمضان کورکماز رییس اتحادیه دانشگاه های منطقه قفقاز امروز در اجلاس روسای دانشگاه های ترکیه ای عضو اتحادیه دانشگاههای منطقه قفقاز به میزبانی دانشگاه تبریز ضمن قدردانی از دانشگاهیان دانشگاه تبریز در برگزاری اجلاس روسای دانشگاه های ترکیه ای عضو اتحادیه دانشگاه های منطقه قفقاز به میزبانی این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه تبریز همواره جزو دانشگاه های پیشرو در زمینه توسعه همکاری های علمی بین دو کشور ایران و ترکیه بوده است.

وی تاکید کرد: روسای دانشگاه های ترکیه و در این میان روسای دانشگاه های ترکیه ای عضو اتحادیه دانشگاه های منطقه قفقاز با درک این موضوع که دانشگاه تبریز نقش تعیین کننده ای در توسعه همکاری های دو کشور دارد، از این رو همواره آماده توسعه هر گونه همکاری علمی با این دانشگاه هستند.

 رییس اتحادیه دانشگاه های منطقه قفقاز در ادامه با تاکید بر اینکه در حال حاضر تعاملات علمی مهم تر از خود علم است، یادآور شد: برای توسعه روابط و همکاری های دوجانبه کشور در زمینه های مختلف، باید تعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه دیپلماسی علمی به دانشگاه های دنیا راهبرد کلان دانشگاه تبریز است

توسعه دیپلماسی علمی به دانشگاه های دنیا راهبرد کلان دانشگاه تبریز است