مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 10:152019-04-20اقتصادي

«حقوق» بازنشستگان کشوری امسال 2 بار افزایش می یابد


مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی کشوری، جوانی سی و شش ساله است که سوابق مدیریتی و علمی در عرصه های مختلف دارد و کمتر از یک ماه است که سکان هدایت صندوق بازنشستگی کشوری را به دست گرفته است.

- به مناسبت هفته جوان، ایسنا گفت وگویی با وی درباره اوضاع و احوال این روزهای صندوق بازنشستگی و برنامه هایش برای ایجاد تحول در این صندوق انجام شد؛ همسان سازی حقوق بازنشستگان، فسادستیزی، خروج از بنگاه های زیان ده و افزایش حقوق بازنشستگان از جمله محورهای این گفت وگوست.

دکتر سید میعاد صالحی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه صندوق بازنشستگی یکی از مجموعه های مهم کشور است که در ساحت های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایفای نقش می کند اظهار کرد: از یک سو به بیش از یک میلیون و 400 هزار بازنشسته و وظیفه بگیر متعهد هستیم و از سوی دیگر حدود یک میلیون شاغل در مجموعه های مختلف دستگاه های اجرایی داریم که کسورات پرداخت می کنند و نسبت به تأمین آتیه این افراد نیز وظیفه داریم.

وی با اشاره به بنگاه های اقتصادی زیر مجموعه این صندوق، اظهار کرد: عمده این بنگاه های اقتصادی، از محل رد دیون دولت به صندوق بازنشستگی در اختیار صندوق قرار گرفته است و از ماحصل و سود حاصل از فعالیت های اقتصادی این بنگاه ها، بخشی از نیازهای معیشتی بازنشستگان تامین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حقوق» بازنشستگان کشوری امسال 2 بار افزایش می یابد

«حقوق» بازنشستگان کشوری امسال 2 بار افزایش می یابد