مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 10:012019-04-20سياسي

امیر نعمتی: یکی از تهدیدات در سال 97 بحث مقابله با ریزپرنده ها بود


جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در سال 97 یکی از تهدیداتی که از سوی ستادکل نیروهای مسلح به صورت اولویت دار مطرح شد، موضوع ریزپرنده ها بود که جهاد خودکفایی نیروهای مسلح برای این بحث کارهای خوبی به سرانجام رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، امیر نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش(نزاجا) صبح شنبه در مراسم رونمایی و تحویل دهی دستاوردهای جدید سازمان تحقیقات و جهاد خود کفایی نزاجا، طی سخنانی اظهار داشت: با توجه به یاوه گویی های جدیدتر دشمنان انقلاب امیدواریم نیروهای مسلح بتوانند در سال جدید همچون گذشته خار عمیق تری در چشمان دشمنان باشیم.

وی با اشاره به  تشکیل سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی در سال 62 و نقش مقام معظم رهبری در تأسیس این مجموعه گفت: صاحب اندیشه جهاد خودکفایی در کشور ما مقام معظم رهبری هستند.

امروز  مجموعه جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش روزهای خوبی را طی می کند و از ظرفیت های حضور دانشمندان بسیار خوب و دانایی برخوردار است.

مبنای کار این سازمان، نیاز عملیاتی و رصد تهدیدات است؛ در این زمینه یک مجموعه به هم پیوسته برای احصای نیاز عملیاتی و انتقال آن به متخصصان و ساخت محصول و در نهایت تطبیق محصول با نیاز وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر نعمتی: یکی از تهدیدات در سال 97 بحث مقابله با ریزپرنده ها بود

امیر نعمتی: یکی از تهدیدات در سال 97 بحث مقابله با ریزپرنده ها بود