مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 09:452019-04-20اقتصادي

غذای حلال زمینه همکاری ایران و اندونزی است


سفیر اندونزی در ایران ضمن اشاره به اینکه در کشور اندونزی غذاهایی دریافت می کنیم که گواهی حلال نیز برای آن ها صادر شده و می توان به راحتی و مطمئن آن ها را مصرف کرد، - زمینه همکاری ایران و اندونزی را غذای حلال دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اوکتاویان علیم الدین در حاشیه پنجمین جشنواره غذاهای اکو - جاده ابریشم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اندونزی دارای صنعت غذایی حلال است و وقتی محصول و یا غذاهایی که از اندونزی به این کشور ارسال می شود، ایرانی ها اطمینان دارند که دارای گواهی حلال است می توانند آن را با آرامش خاطر مصرف کنند.

وی افزود: اندونزی با ایران در زمینه تبادل مواد تشکیل دهنده انواع غذاها همکاری های نزدیک دارد و در این میان زعفران، عسل، زیتون و خرمای ایران در اندونزی معروف است.

سفیر اندونزی در ایران، تصریح کرد: اندونزی با کشور ایران روابط حسنه داشته به عنوان مثال در روابط سیاسی رییس جمهوری این کشور در سال 2016، به ایران سفر کرد و هم اکنون در زمینه های فرهنگی و امنیتی نیز با ایران روابط مناسبی داریم.

اوکتاویان علیم الدین خاطرنشان کرد: در اجلاس D8 که در تهران برگزار خواهد شد می توان به صورت خلاصه بین کشورهای ایران و اندونزی مباحثی را مطرح کرد که به هر دو طرف سود برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غذای حلال زمینه همکاری ایران و اندونزی است

غذای حلال زمینه همکاری ایران و اندونزی است