مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 09:152019-04-20اقتصادي

وضعیت ایران نارنجی شده است


رییس سازمان جهادکشاورزی جنوب استان کرمان با اشاره به اعلام سازمان فائو مبنی براینکه وضعیت ایران از حالت زرد به نارنجی تبدیل شده است، اظهار کرد: - وضعیت ایران هم اکنون در حالت نارنجی است و این موضوع کاملا درست می باشد زیرا ملخ های زیادی از بهمن ماه وارد ایران شده و اگر به هر دلیلی یک دسته از ملخ هایی تخم گذاری کرده و از دید ما خارج باشند سطح سبز را از بین می برند و به دسته جات میلیونی که حتی گاهی اوقات به 300 میلیون می رسند؛ تبدیل و سپس حالت تهاجمی می گیرند که در این حالت به مزراع حمله و آنها را نابود می کنند.

سعید برخوری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، به تشریح وضعیت هجوم ملخ های صحرایی به استان کرمان پرداخت و گفت: متاسفانه جنوب استان کرمان از بهمن ماه سال گذشته با مشکل ملخ های صحرایی درگیر است.

وی با بیان این مطلب که ملخ ها از شبه جزیره عربستان به ایران می آیند، ادامه داد: متاسفانه امسال کشور عربستان با ملخ های صحرایی مبارزه نکرد و همین امر سبب شد از بهمن ماه سال گذشته این ملخ ها وارد ایران شوند و بخشی از جنوب استان فارس، جنوب استان کرمان و استان هرمزگان را درگیر کنند.

رییس سازمان جهادکشاورزی جنوب استان کرمان بیان کرد: استان کرمان به دلیل وجود تالاب جازموریان که از سطح سبز وسیعی برخوردار است، جاذبه بسیار خوبی برای حضور این ملخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت ایران نارنجی شده است

وضعیت ایران نارنجی شده است