مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 04:312019-04-20سياسي

برگزاری جشن نیمه شعبان در 400 مسجد ارومیه


رییس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه از برگزاری جشن نیمه شعبان در 400 مسجد شهری و روستایی این شهرستان با حضور مبلغین بومی و سخنرانان استانی خبر داد.

- حجت الاسلام احمد علی پور امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار کرد: بدون شک حضرت صاحب الزمان(عج) امید تمامی مستضعفان و ستم دیدگان عالم است و شب نیمه شعبان همانند لیله القدر بوده و فضیلت بسیاری دارد.

وی با اشاره به فضیلت ماه شعبان، افزود: مساجد، حسینیه ها و هیئات مذهبی برای برگزاری جشن نیمه شعبان در ارومیه آماده شده اند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه خاطرنشان کرد: همزمان با سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) جشن نیمه شعبان در 400 مسجد و 200 هیات مذهبی شهری و روستایی ارومیه برگزار می شود که در برگزاری این جشن ها از ظرفیت مبلغین بومی و سخنرانان و واعظان برجسته استانی و کشوری به عنوان سخنران بهره مند خواهیم شد.

وی ادامه داد: برنامه هایی که در این روز اجرا می شود شامل سخنرانی، برپایی محافل انس با قرآن کریم، ختم صلوات برای سلامتی امام زمان(عج)، قرائت دعای روح بخش کمیل، احیای شب نیمه شعبان، تلاوت دعای پرفیض ندبه، اجرای مسابقات فرهنگی و مذهبی و برپایی ایستگاه های صلواتی در نقاط مختلف شهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن نیمه شعبان در 400 مسجد ارومیه

برگزاری جشن نیمه شعبان در 400 مسجد ارومیه