مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 فروردین 1398 ساعت 23:302019-04-19اقتصادي

این خانه ها وسط رودخانه چه می کنند؟


استاد دانشگاه مازندران با ابراز تأسف از اینکه برخورد قانونی با ساختمان سازی در بستر رودخانه، قطع درختان و دست درازی به جنگل نشده است، اظهار کرد: - تدوین قوانین مناسب و اجرای صحیح و قاطع قانون می تواند در سال های آینده افزایش خسارت ها را کمتر کند.

یوسف محنت فر در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه سیل حادثه خطرناکی است که باعث تخریب اماکن، جاده ها، پل ها و زمین های کشاورزی، صنایع و در نهایت کاهش درآمد و افزایش هزینه هم برای مردم و هم برای دولت می شود، اظهار کرد: هر حادثه ای که باعث کاهش درآمدها و یا افزایش هزینه ها شود، اثر منفی در اقتصاد ملی دارد.

وی با بیان اینکه وقوع سیل اخیر در چند استان کشور خسارت جبران ناپذیری به ساختمان های مسکونی، زمین های کشاورزی و در نهایت کشور تحمیل کرد، یادآور شد: تأمین بخش بسیاری از این هزینه ها به عهده دولت و بخشی هم توسط کمک های مردمی و سازمان های مردم نهاد انجام می شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران با اشاره به اینکه برای جبران هزینه های وارد شده به مردم و کاهش مخارج دولت باید راهکار مناسب را در پیش گرفت، افزود: حرکت و سوق دهی مردم به سمت بیمه هایی از قبیل سیل، آتش سوزی، زلزله و غیره می تواند به جبران خسارت ها کمک شایانی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این خانه ها وسط رودخانه چه می کنند؟

این خانه ها وسط رودخانه چه می کنند؟