مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 فروردین 1398 ساعت 17:512019-04-19اجتماعي

مدارس خوزستان فردا بازگشایی می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، مجتبی زینی وند رییس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی که نماینده وزیر آموزش و پرورش در استان خوزستان تعیین شده است، - رییس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی که نماینده وزیر آموزش و پرورش در استان خوزستان تعیین شده است، از بازگشایی اکثر مدارس خوزستان در روز شنبه 31 فروردین ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، مجتبی زینی وند رییس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی که نماینده وزیر آموزش و پرورش در استان خوزستان تعیین شده است، اظهار داشت: از فردا حجم وسیعی از مدارس استان خوزستان بازگشایی می شوند و دانش آموزان در کلاس های درس حضور پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه تعدادی از مدارس در استان خوزستان دچار آسیب دیدگی شده اند، گفت: منظور از حضور دانش آموزان در مدارس این است که کانکس، چادرهای تحصیلی و امکان ایاب و ذهاب دانش آموزان برای رفتن به مدرسه از فردا فراهم شده است.

زینی وند با بیان این که هزینه ایاب و ذهاب دانش آموزان برای تحصیل به شهرهای اطراف و روستاها توسط وزارت آموزش و پرورش تأمین می شود، ادامه داد: تعدادی از مدارس نیز محل اسکان مردم سیل زده هستند که مقرر شده است این مدارس نیز تخلیه شده و در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس خوزستان فردا بازگشایی می شوند

مدارس خوزستان فردا بازگشایی می شوند