مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 فروردین 1398 ساعت 16:352019-04-19اقتصادي

طلای آب شده سر و صدا به پا کرد!


روز گذشته خبری مبنی بر ممنوعیت خرید و فروش طلای خام یا آب شده از سوی عموم به عنوان یک خبر مهم بازار طلا را تحت تأثیر قرار دارد، با این حال امروز (جمعه)، - روز گذشته خبری مبنی بر ممنوعیت خرید و فروش طلای خام یا آب شده از سوی عموم به عنوان یک خبر مهم بازار طلا را تحت تأثیر قرار دارد، با این حال امروز (جمعه)، رییس اتحادیه فروشندگان و تولید کنندگان طلا و جواهر اعلام کرد که قانونا نمی توان افراد را مجبور به عدم خرید کالای خاصی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بررسی وضعیت مبهم فاز 11 پارس جنوبی، واکنش نسبت به خبر منتشر شده در رابطه با ممنوعیت خرید و فروش طلای خام یا آب شده از سوی مردم، توضیحات راه آهن در خصوص مشکلات پیش آمده در سفر قطار حومه ای تهران-قم، هشدار نسبت به خرید و فروش سهام در بورس بر اساس هیجانات بازار مهم ترین اخبار اقتصادی روز جمعه اداره اقتصادی ایسنا بود.

چینی ها پای حرف خود می ایستند؟ مذاکره با چینی ها که طبق قرارداد باید جانشین توتال در توسعه فاز 11 میدان گازی پارس جنوبی شوند ، همچنان ادامه دارد و سرنوشت این فاز که به غیر از فاز 14، تنها فاز توسعه نیافته بزرگ ترین میدان گازی جهان در طرف ایران محسوب می شود، به نتیجه این مذاکرات گره خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلای آب شده سر و صدا به پا کرد!

طلای آب شده سر و صدا به پا کرد!