مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 فروردین 1398 ساعت 16:312019-04-19سياسي

سپاه نقش بسیار حساسی در منطقه و جهان دارد


امروز نقش سپاه در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی نقشی بسیار حساس در منطقه راهبردی، در جهان کلیدی و اساسی که دشمنان واقف به جایگاه او بوده و هستند و لذا هر روز بر شیطنت بر علیه این نهاد انقلابی می افزایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، حجت الاسلام سیدداود موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: رهبری در دیدار شرکت کنندگان مسابقات بین المللی قرآن کریم فهم قرآن و عمل به آن را تامین کننده سعادت بشر در دنیا و آخرت دانستند.

وی افزود: رهبری فرمودند بسیاری از مشکلات و گرفتاری های امت اسلامی و بشریت به علت عمل نکردن به معارف قرآنی بوده و امروز به لطف الهی در جمهوری اسلامی اقبال مردم به ویژه جوانان به معارف قرآنی و تمسک به آن روز به روز در حال گسترش است.

امام جمعه محمودآباد خاطرنشان کرد: همین تمسک به قرآن مایه سعادت، قوت و عزت نظام اسلامی خواهد بود و امت اسلامی بر سر دوراهی بسیار مهم عمل به قرآن که سختی های زیادی دارد و کرنش در مقابل مستکبرین که امروز کشورهای اسلامی بجای اشدا علی الکفار،نوکر و پیرو آمریکا شدند،قرار گرفتند.

این مسؤول درباره نقش مساجد در کشور بیان کرد: دهه آخر ماه شعبان فرصت مغتنمی است برای آمادگی بیش از پیش مومنان برای بهره مندی بیشتر از فرصت طلایی معنوی ماه مبارک رمضان، روزهایی که دل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه نقش بسیار حساسی در منطقه و جهان دارد

سپاه نقش بسیار حساسی در منطقه و جهان دارد