مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 فروردین 1398 ساعت 16:162019-04-19سياسي

طرح «جهاد همبستگی ملی» تا رفع همه مشکلات سیل زدگان اجرا شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پلدختر، سردار حسن حسن زاده ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه های نمازجمعه این شهرستان ضمن تبریک پیشاپیش میلاد باسعادت منجی عالم بشریت اظهار کرد: حادثه سیل اخیر در لرستان را می توان از دو جنبه مورد بررسی قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: بخش نخست همان واقع شدن سیل است که در برخی شهرها همچون پلدختر ضمن اینکه در نوع خود بی نظیر بود خسارات و اندوه بسیاری را بر مردم نیز وارد کرد.

مردم جهان بایستی مردم مؤمن و عزتمند پلدختر را بشناسند فرمانده سپاه تهران، صبر و شکیبایی را از جمله ویژگی های برجسته مردم مؤمن، انقلابی، ولایت مدار و سیل زده پلدختر برشمرد و افزد: مردم دنیا و جهان بایستی این مردم مومن را بشناسند.

حسن زاده جاری شدن سیل مهربانی ها را دیگر حادثه سیل خواند و گفت: از تمام نقاط کشور شاهد جاری شدن سیل کمک ها، امدادرسانی ها، محبت ها و حضور گسترده گروه های جهادی مردمی و انقلابی به شهرستان پلدختر بوده و هستیم.

وی بیان داشت: امروز پلدختر مرکز تمام توجهات کشور شده است، ملت ایران قدرشناسانه به کمک سیل زدگان آمده و در کنار آن ها حضور یافتند و پلدختر امروز از نظر سیل جهاد، همبستگی و همراهی نقطه عطف ایران شده است.

فرمانده سپاه تهران با اشاره به حضور نیروهای مسلح در کنار مردم سیل زده لرستان اظهار داشت: لایروبی و تخلیه گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «جهاد همبستگی ملی» تا رفع همه مشکلات سیل زدگان اجرا شود

طرح «جهاد همبستگی ملی» تا رفع همه مشکلات سیل زدگان اجرا شود