مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 فروردین 1398 ساعت 15:262019-04-19ورزشي

کمک مردم سلماس به اجرای طرح «هر مسجد یک خانه»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام محمد موسوی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه سلماس با تبریک نیمه شعبان و ولادت امام عصر(عج) و روز جهانی مستضعفان و با اشاره به اینکه امام زمان(عج) حاضر و ناظر بر اعمال بشریت است اظهار کرد: ایشان با ظهور خود دنیا را پر از عدل و داد می کند همانطور که پر از ظلم و جور شده است.

وی در ادامه با اشاره به روز دوم اردیبهشت روز تشکیل سپاه پاسداران و با تبریک این روز تصریح کرد: به فرموده امام خمینی(ره) علت خصومت آمریکا با سپاه، پیشگامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از امنیت کشور و انقلاب بوده است.

امام جمعه سلماس افزود: دشمنان استکباری از 40 سال گذشته تمام توان خود را برای ضربه زدن به میهن اسلامی انجام داده اما تا امروز هیچ غلطی نتوانسته اند انجام دهند و امروز نیروهای سپاهی در هزاران کیلومتر دورتر در اطراف حرم حضرت زینب(س) حضور داشته و در این راستا، امام راحل(ره) نیز فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود.

وی در ادامه با اشاره به شکست حمله نظامی آمریکا در طبس در سال 59 گفت: ایالات متحده در این حمله نیز با عنایت امام زمان(عج) ناکام مانده و شکست خورد.

موسوی با تبریک روز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی جوانان را به تحصیل، تهذیب و ورزش دعوت فرمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مردم سلماس به اجرای طرح «هر مسجد یک خانه»

کمک مردم سلماس به اجرای طرح «هر مسجد یک خانه»