مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 فروردین 1398 ساعت 15:062019-04-19سياسي

امام جمعه خرم آباد: عملکرد سپاه موجب امیدواری مردم و خشم دشمن می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، آیت الله سیداحمد میرعمادی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با تبریک سالروز ولادت حضرت ولی عصر (عج) بیان داشت: نیمه شعبان روز امید و عبادت است؛ امید به یگانه منجی عالم بشریت و عدالت گستر جهانی.

وی افزود: امام زمام امیدبخش و عدالت گستر جامعه است؛ فرهنگ انتظار، فرهنگ عبادت و امید بوده و انسان ساز و تربیت کننده است و زمینه ساز مبارزات جهانی برای عدالت و امید به زندگی در جهان است.

امام جمعه خرم آباد در ادامه به روز سربازان گمنام امام زمان اشاره و اظهار کرد: تلاش نیروهای جان بر کف وزارت اطلاعات و مجاهدت های خاموش این عزیزان برای برقراری امنیت و عدالت است.

نیروهای وزارت اطلاعات؛ حافظان امنیت کشور وی تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان چشمان بینای انقلاب اسلامی و حافظان امنیت در کشور هستند و اقداماتی که در زمینه امنیت کشور رخ می دهد بخش مهمی از آن مرهون تلاش شبانه روزی نیروهای جان بر کف وزارت اطلاعات است.

آیت الله میرعمادی گفت: خدمات وزارت اطلاعات در حوزه امنیت و مبارزه با قاچاق و موادمخدر و ضربه زدن به باندهای فساد و معاندین نظام بسیار برجسته است و جای تقدیر و تشکر دارد.

وی یادآور شد: امروز دستگاه امنیتی ما مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و اشراف اطلاعاتی نیروهای ما در دنیا زبانزد است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه خرم آباد: عملکرد سپاه موجب امیدواری مردم و خشم دشمن می شود

امام جمعه خرم آباد: عملکرد سپاه موجب امیدواری مردم و خشم دشمن می شود