مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 فروردین 1398 ساعت 12:312019-04-19سياسي

حوادث عصر غیبت مومنان را از ثابت قدمی سست نکند


دبیر پانزدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت از ارسال 220 مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد و گفت: حوادث دوران غیبت نباید مومنان و منتظران را از ثابت قدمی در راه اسلام و انقلاب سست نکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام محمدصابر جعفری ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم با اشاره به برگزاری پانزدهمین همایش دکترین مهدویت با عنوان مهدویت و چالش ها اظهار : 220 مقاله به همایش رسیده بود که در 4 کمیسیون 69 مقاله بحث و بررسی شد.

دبیر همایش بین المللی دکترین مهدویت افزود: تمام این برنامه ها برای این است که وعده های الهی را فراموش نکنیم و آماده ظهور شویم.

جعفری گفت: چه کسی باور می کرد فضای طاغوتی ما به فضای امیرانی خادم مردم تبدیل شود و رهبری ساده زیست و مردمی در صدر جامعه قرار گیرد.

وی با اشاره اتفاقاتی که با پیروزی انقلاب در دنیا رخ داده است افزود: همان خدایی که این پیروزی ها را رقم زده وعده ظهور و پیروزی نهایی حق و حقیقت بر باطل را داده است و آینده برای مستضعفان است.

وی تصریح کرد: حوادث دوران غیبت نباید مومنان و منتظران را از ثابت قدمی در راه اسلام و انقلاب سست نکند و باور کنیم وعده خدا محقق خواهد شد.

دبیر پانزدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت گفت: همایش دکترین مهدویت عهده دار بررسی چالش های دوران غیبت و نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث عصر غیبت مومنان را از ثابت قدمی سست نکند

حوادث عصر غیبت مومنان را از ثابت قدمی سست نکند