مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 فروردین 1398 ساعت 10:302019-04-19دانش

مأموریت همه دانشگاه ها کمک به مسئولان در رفع مشکلات کشور است


قائم مقام وزیر علوم و رییس مرکز هیئت های امنا و هیئت ممیزه مرکزی در همایش ملی توسعه پایدار با رویکرد توسعه پایدار و چالش های سرمایه گذاری منطقه ترشیز در کاشمر گفت: - تقریباً همه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کوچک و بزرگ مأموریت دارند به مسئولان در رفع مشکلات کشور کمک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عبدالرضا باقری، در این همایش ملی که به همت مرکز آموزش عالی کاشمر و با حضور ارائه دهندگان مقالات و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد؛ تاکید کرد: به رغم نارسایی های فراوان، اما رویکرد توسعه و کمک به رشد و پیشرفت و توسعه پایدار مناطق به جد مورد توجه وزارت علوم است.

وی افزود: پرداختن به موضوع توسعه پایدار حتی در مراکز آموزش عالی مثل کاشمر جای تقدیر دارد و این نشان می دهد آموزش عالی وارد عرصه های اجتماعی شده و علاوه بر تأمین نیروی انسانی مورد نیاز کشور درخصوص مسائل پیرامون خود و ضرورت پاسخگویی به نیازهای جامعه توجه دارد.

قائم مقام وزیر علوم بیان کرد: مراکز آموزش عالی سرمایه های ملی و جزو افتخارات کشور هستند به طوری که امروز تعداد بسیاری از دانشگاه های بزرگ در رتبه بندی های جهانی حضور دارند و افتخارآفرینند.

وی تصریح کرد: باید دانشگاه های بزرگ کشور را به دلیل توسعه فعالیت های ملی و بین المللی و واحدهای دانشگاهی کوچک تر را به خاطر توسعه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأموریت همه دانشگاه ها کمک به مسئولان در رفع مشکلات کشور است

مأموریت همه دانشگاه ها کمک به مسئولان در رفع مشکلات کشور است