مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 فروردین 1398 ساعت 02:302019-04-18اقتصادي

تحقق رونق تولید با فروش کالاهای فرهنگی دانشگاه ها


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: فروش کالاهای فرهنگی دانشگاه ها در تحقق رونق تولید موثر است.

- غلامرضا غفاری در گفت و گو با ایسنا، تاکید کرد: رویکرد وزارت علوم در سال جدید در زمینه فعالیت تمام کانون ها، انجمن ها، نشریات و جشنواره ها، تحقق شعار سال و رونق تولید است.

وی با بیان اینکه برای تحقق شعار سال نیازمند افزایش فعالیت های نرم افزاری و سخت افزاری هستیم، ادامه داد: ایجاد شرایط فکری مناسب و فرهنگ سازی درست در حوزه فعالیت های نرم افزاری و عرضه تولیدات دانشگاه ها به خارج از دانشگاه در حوزه سخت افزاری باید برای تحقق شعار سال انجام شود.

غفاری افزود: باید دستاوردهای دانشجویی با صنعت ارتباط پیدا کند و این تولیدات در خارج از دانشگاه عرضه شود که این موضوع متأسفانه تاکنون به طور جدی عملیاتی نشده است و باید در این سال رونق تولید دانشگاه و صنعت این امر را جدی بگیرند.

به گفته وی، باید فعالیت های علمی دانشگاهی به سمت و سویی حرکت کند که دانشجو بداند با تولید یک محصول به عنوان صاحب محصول است و می تواند از تولیدات خود درآمدزایی کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اشاره به اینکه تقاضا در مورد محصولات دانشگاهی نیز باید انجام شود تا دانشجویان، تولید محصول را جدی بگیرند، تاکید کرد: اگر برای تولیدات دانشجویان و در کل تولیدات دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق رونق تولید با فروش کالاهای فرهنگی دانشگاه ها

تحقق رونق تولید با فروش کالاهای فرهنگی دانشگاه ها