مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 فروردین 1398 ساعت 17:512019-04-18ورزشي

قهرمان اصلی لیگ برتر بازیکنان پارس جنوبی جم هستند/تیم رها شده است


با همه احترامی که برای تیم های لیگ برتر قائل هستم باید بگویم قهرمان واقعی لیگ بازیکنان پارس جنوبی هستند که با همه مشکلات و معضلات در میانه جدول قرار گرفته اند و حضور ثابتی در وسط جدول داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان جم, مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپیدرود رشت در هفته بیست وششم لیگ برتر, اظهار داشت: بیشتر از اینکه راجع به بازی فردا صحبت کنم می خواهم درباره بازیکنانم حرف بزنم چون اینقدر مشکلات است که نمی شود راجع به مسائل فنی حرف زد.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم افزود: با احترامی که به تیم های پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی، سپاهان و حتی پدیده داریم باید بگویم قهرمان واقعی لیگ بازیکنان پارس جنوبی هستند که با همه مشکلات و معضلات در میانه جدول قرار گرفته اند و حضور ثابتی در وسط جدول داشتند.

وی  با بیان اینکه در 10 سال سابقه مربیگری ام هیچ وقت این بازیکنان را نداشتم  و  از همه آنها ممنونم و دستشان را به گرمی می فشارم.

عنوان کرد: فقط به خاطر خانواده 40 نفره تیم مان و هواداران می خواهیم بازی کنیم و فقط به عشق آنها بازی می کنیم.

تارتار  با اشاره به اینکه از باشگاه برای قول هایی که به ما داده شد و هیچ وقت عملی نشد گلایه مند هستیم،گفت:  قرار بود پیش از آغاز سال جدید مبلغی از قراردادها به ما پرداخت شود ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمان اصلی لیگ برتر بازیکنان پارس جنوبی جم هستند/تیم رها شده است

قهرمان اصلی لیگ برتر بازیکنان پارس جنوبی جم هستند/تیم رها شده است