مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 فروردین 1398 ساعت 14:052019-04-18سياسي

تبیین ولایت حضرت ولیعصر(عج) از مهمترین اقدامات ظهور است


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: از مهم ترین مقدمات ظهور، تبیین ولایت حضرت ولیعصر(عج) در دنیا است که این کار نیاز به کار رسانه ای، - دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: از مهم ترین مقدمات ظهور، تبیین ولایت حضرت ولیعصر(عج) در دنیا است که این کار نیاز به کار رسانه ای، فرهنگی گسترده و حمایت اقتصادی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله محسن اراکی 29 فرودین ماه در آیین افتتاحیه پانزدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت که در سالن همایش های مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد عنوان کرد: بزرگترین حادثه ای که در آینده جهان رخ خواهد داد قبل از روز قیامت حادثه بزرگ قیام دولت مهدوی است، این حادثه بزرگ و عظم که دگرگونی همه جانبه ای را برای جامعه بشر به وجود خواهد آورد.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی افزود: اگر تعبیر کنیم که تمدن غرب انسان را وارونه ساخته است، تعبیر منطقی و درستی است و این وارونگی انسانی را، برای جامعه بشری با قدرت نظامی و اقتصادی و رسانه ای تحمیل کرده است.

وی اظهار کرد: لذا مهم ترین چالش همه دولت های گذشته و دولت مهدوی، این تمدن،وارونه ساز انسان است و بزرگترین چالش ما و دولت مهدوی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین ولایت حضرت ولیعصر(عج) از مهمترین اقدامات ظهور است

تبیین ولایت حضرت ولیعصر(عج) از مهمترین اقدامات ظهور است