مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 فروردین 1398 ساعت 09:462019-04-18سياسي

آیت الله اراکی: ولایت اساسی ترین مسئله تمدن معاصر است


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه مساله ولایت، اساسی ترین مسئله تمدنی معاصر است گفت: اساسی ترین رکن بهم ریختن نظام حاکم بر جهان این است که انسان پشت پا به نظام ولایتی می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله محسن اراکی پیش از ظهر امروز در افتتاحیه پانزدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت که در سالن همایش های مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد، با بیان اینکه بزرگترین حادثه ای که در آینده جهان قبل از روز قیامت رخ خواهد داد حادثه بزرگ قیام دولت مهدوی است اظهار کرد: این حادثه بزرگ و عظیم دگرگونی همه جانبه ای را در جامعه بشر به وجود خواهد آورد.

وی با تاکید بر اینکه تمدن کنونی غرب انسان را وارونه ساخته است تصریح کرد: انسان وارونه ای از سوی تمدن غرب روی کره زمین به وجود آمده و لذا بزرگترین چالش همه دولت های آینده این تمدن وارونه ساز انسان ها است.

اراکی گفت: کسانی که دغدغه یاری امام زمان را دارند در عرصه نظر باید به نقد ریشه ای و بنیادین این تمدن وارونه بپردازند و این تمدن را برای جامعه بشر تبیین کنند و آسیب های واردآمده از سوی آن به روابط بشر را معرفی کنند.

وی یکی از مهم ترین و اساسی ترین تفاوت های بین تمدن اسلامی و غربی را این دانست که تمدن غرب رابطه بین انسان و طبیعت ، انسان و انسان و انسان با خدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اراکی: ولایت اساسی ترین مسئله تمدن معاصر است

آیت الله اراکی: ولایت اساسی ترین مسئله تمدن معاصر است