مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 فروردین 1398 ساعت 22:062019-04-17سياسي

آزمون صداقت برای سیاسیون


یک خبرنگار در یادداشتی با یادآوری مسؤولیت سید ابراهیمی رییسی و خدمات وی در دوران تصدی تولیت آستان قدس رضوی، صداقت حرفه ای و صداقت در بیان خدمت را دو آزمون بزرگ فراروی سیاسیون بیان کرده است.

- سعید خلخالی از خبرنگاران فعال در خراسان رضوی در یادداشتی با یادآوری مسؤولیت سید ابراهیمی رییسی و خدمات وی در دوران تصدی تولیت آستان قدس رضوی، صداقت حرفه ای و صداقت در بیان خدمت را دو آزمون بزرگ فراروی سیاسیون بیان کرده است.

17 اسفند 94 بود که رهبر معظم انقلاب، سید ابراهیم رییسی را به عنوان تولیت آستان قدس رضوی منصوب کردند و این حقوقدان مشهدی، سکان ابرسازمانی معنوی و خدماتی را به عهده گرفت.

در آن روزها، بسیاری مسؤولان، نمایندگان مجلس و علما این انتصاب را تمجید و آن را اقدامی هوشمندانه توصیف کردند؛ رییسی آمد و آغازگر تحولی در آستان قدس شد که تا آن روز به آرزو تبدیل شده بود.

تغییر و تحولات و اصلاح رویه ها ادامه داشت تا اواسط سال 95 که زمزمه حضور وی در انتخابات ریاست جمهوری شنیده شد و کم کم رسانه های مخالف رییسی، اتفاقات سال 67 را یادآوری کردند و هشتک ها ساختند! از آن روز دیگر آستان قدس رضوی، ابرسازمان معنوی و خدماتی برای اقشار مختلف نبود، از این مجموعه به عنوان پشتوانه مالی رییسی در انتخابات اسم بردند و حتی خدمات 40 ساله و مسبوق به سابقه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون صداقت برای سیاسیون

آزمون صداقت برای سیاسیون