مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 فروردین 1398 ساعت 17:312019-04-17ورزشي

مشاور عالی مقام معظم رهبری در جمع ملی پوشان تکواندو


مشاور عالی فرمانده کل قوا با حضور در جمع ملی پوشان تکواندو گفت: حامل سلام مقام معظم رهبری به تک تک شما هستم و امیدوارم با سه شاخصه فنی، جسمانی و روحی و معنوی بتوانید در مسابقات جهانی پیروز باشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، اردوی تیم ملی تکواندو کشورمان به منظور حضور در بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2019 - منچستر در مرکز جهانی تکواندو کشورمان در حال برگزاری می باشد.

عصر امروز (چهارشنبه - 28 فروردین ماه) و همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان سردار سرلشکر رحیم صفوی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با حضور در تمرین تیم ملی تکواندو کشورمان از نزدیک روند آماده سازی ملی پوشان را پیگیری کرد.

مشاور عالی مقام معظم رهبری ضمن تبریک روز جوان گفت: ولادت حضرت علی اکبر(ع) را به شما جوانان برومند ایران اسلامی تبریک می گویم و امیدوارم همچون گذشته با حضور پولادگر که یک استاد به تمام معنی هم در بخش ورزش و هم در اخلاق هستند باعث افتخار و سربلندی کشور عزیزمان باشید.

سردار سرلشکر سید رحیم صفوی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در جمع ملی پوشان تکواندو تصریح کرد: حامل سلام مقام معظم رهبری به تک تک شما هستم و امیدوارم با سه شاخصه فنی، جسمانی و روحی و معنوی بتوانید در مسابقات جهانی پیش رو موفق و پیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور عالی مقام معظم رهبری در جمع ملی پوشان تکواندو

مشاور عالی مقام معظم رهبری در جمع ملی پوشان تکواندو