مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 فروردین 1398 ساعت 11:212019-04-17اقتصادي

ملانوری: تنها 600 میلیون یارانه به احزاب تخصیص یافت


متأسفانه یارانه ای که کمیسیون برای احزاب تقاضا کرده بود محقق نشد و در نهایت 600 میلیون تومان بمنظور پرداخت به احزاب به حساب کمیسیون واریز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، حمید ملانوری شمسی دبیر کمیسیون ماده 10 قانون احزاب در نشست خبری پیش از ظهر امروز ( چهارشنبه 28 فروردین) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولین جلسه سال 98 را امروز با حضور تمامی اعضای کمیسیون برگزار کردیم و بحث ویژه جلسه امروز درباره حادثه سیل در برخی استان های کشور بود.

وی افزود: علاوه بر خساراتی که به هموطنانمان در برخی استانها وارد شد، شاهد انسجام و همدلی خوبی بین گروههای مختلف در امدادرسانی به زلزله زدگان بودیم.

ملانوری با بیان اینکه این سیل فرصت های بسیار خوبی برای خروج از خشکسالی در کشور ایجاد کرد تصریح کرد: همچنین در حوزه سیاسی شاهد همدلی خوبی میان گروههای مختلف بودیم.

دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب تاکید کرد: نباید افراد و گروههایی که به شکل منتقد به موضوع سیل اخیر ورود کردند انگیزه نیروهای خدمت رسان را کمرنگ کنند و از سوی دیگر خدمات دستگاههای مختلف را کم اثر جلوه دهند.

وی با اشاره به تصمیم دولت آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی گفت: تروریستی اعلام شدن سپاه از سوی آمریکا باعث اتحاد و همدلی در کشور شد و ما با اعتقاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملانوری: تنها 600 میلیون یارانه به احزاب تخصیص یافت

ملانوری: تنها 600 میلیون یارانه به احزاب تخصیص یافت