مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 فروردین 1398 ساعت 07:502019-04-17سياسي

سرانجام مصوبه خاص مجلس برای پزشکان


طرح نصب کارتخوان در مطب پزشکان در سال گذشته، با اما و اگرهای بسیاری روبرو شد و نهایتا هم با تصویب مجلسی ها، قانونی شد و حالا بحث پلمب مطب های فاقد کارتخوان و قانونی بودن یا نبودن آن به محل بحث ذینفعان و صاحب نظران آن تبدیل شده.

- طرح نصب کارتخوان در مطب پزشکان در سال گذشته، با اما و اگرهای بسیاری روبرو شد و نهایتا هم با تصویب مجلسی ها، قانونی شد و حالا بحث "پلمب مطب های فاقد کارتخوان" و قانونی بودن یا نبودن آن به محل بحث ذینفعان و صاحب نظران آن تبدیل شده.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در اواخر سال 1397 و در حین بررسی لایحه بودجه سال 1398، مصوبه ای را با هدف ایجاد شفافیت در درآمد پزشکان و به نوعی جلوگیری از فرار مالیاتی پر درآمدها تصویب کرد و بر اساس آن پزشکان ملزم به استفاده از پایانه های فروشگاهی در مطب هایشان شدند.

تصویب مصوبه الزام پزشکان به نصب کارتخوان در مطب هایشان در حالی بود که سازمان نظام پزشکی کشور معتقد است عدم استفاده از کارتخوان، عامل فرار مالیاتی نیست و از طرفی اصرار دارد که اگر بنابر شفافیت در درآمدهاست این اقدام باید برای همه اقشار جامعه انجام شود؛ به طوری که دکتر محمد جهانگیری- معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی کشورچندی قبل در این زمینه در گفت وگو با ایسنا، اعلام کرد که جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانجام مصوبه خاص مجلس برای پزشکان

سرانجام مصوبه خاص مجلس برای پزشکان