مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 فروردین 1398 ساعت 23:312019-04-16سياسي

انتقال خون کردستان با تمام وجود در خدمت بیماران است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در بازدید از بخش های فنی انتقال خون استان، گفت: نبود دغدغه تامین خون سالم در بحران ها، نشان دهنده این است که مجموعه انتقال خون با تمام وجود در حال خدمت رسانی به بیماران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج،  حسین خوش اقبال شامگاه سه شنبه  در بازدید از بخش های کلینیک اهداکنندگان خون، آزمایشگاه فرآورده های سلولی و پلاسمایی و سردخانه های اداره کل انتقال خون کردستان اظهار کرد: همت اهداکنندگان و خدمات شبانه روزی مجموعه انتقال خون موجب شده بیماران نیازمند دغدغه تامین خون سالم و فرآورده های آن را نداشته باشند و تنها رنج اجتناب ناپذیر بیماری برای آنان باقی بماند.

وی به فعالیت های انتقال خون در ایام تعطیلات نوروزی و روزهایی که امکان بروز بحران سیل وجود داشت اشاره کرد و افزود: خوشبختانه انتقال خون کردستان توانست با مدیریت میزان مصرف و فراخوان اهداکنندگان خون در روزهای قبل از بروز بحران احتمالی، خون و فرآورده های مورد نیاز بیماران را تامین و ذخیره کند.

خوش اقبال ضمن تقدیر از جامعه اهداکنندگان خون استان یادآور شد: مردم با وجود اینکه در تعطیلات نوروزی به سر می بردند و از طرفی نگرانی وقوع سیل نیز در اذهان وجود داشت اما با حضور پرتعداد در مراکز اهدای خون سنندج و سقز خون مورد نیاز ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال خون کردستان با تمام وجود در خدمت بیماران است

انتقال خون کردستان با تمام وجود در خدمت بیماران است