مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 فروردین 1398 ساعت 20:412019-04-16سياسي

دولت ترامپ به دنبال براندازی نظام ایران است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، گابارد که یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2020 است در مصاحبه با ام اس ان بی سی گفت: - تولسی گابارد ، قانونگذار مجلس نمایندگان آمریکا گفت: سیاست دولت دونالد ترامپ ، رییس جمهور این کشور، بر تلاش برای براندازی حکومت های ایران و ونزوئلا استوار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، گابارد که یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2020 است در مصاحبه با ام اس ان بی سی گفت: این دولت و جنگ طلبان نومحافظه کاری که اطراف رییس جمهور ترامپ را گرفته اند، مقاصدشان را برای پیشبرد هدفشان جهت براندازی حکومت های ونزوئلا و ایران پنهان نکرده اند.

قانونگذار آمریکایی در ادامه اضافه کرد: بنابراین، صدای نواخته شدن طبل جنگ را می شنویم.

رییس جمهور ترامپ به دنبال منافع ما یعنی منافع مردم آمریکا نیست و در حال پیش بردن سیاستی است که ممکن است بسیار پرهزینه باشد.

مقام های دولت ترامپ به خصوص جان بولتون ، مشاور امنیت ملی کاخ سفید و مایک پامپئو ، وزیر خارجه آمریکا به صراحت از تلاش برای ایجاد ناآرامی و تغییر نظام در ایران صحبت کرده اند.

این سیاست، با وجود این، مختص دولت ترامپ نیست و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران همه دولت های آمریکا تغییر نرم یا سخت ماهیت نظام جمهوری اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت ترامپ به دنبال براندازی نظام ایران است

دولت ترامپ به دنبال براندازی نظام ایران است