مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 فروردین 1398 ساعت 18:362019-04-16اجتماعي

بنای شورا و شهرداری برای خدمت رسانی چند برابری به مردم در سال 98


در سال 98 در مجموعه شورای شهر و شهرداری تهران تصمیم راسخ داریم که بیشتر و بهتر به مردم پایتخت خدمت رسانی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی در منطقه 6 به موضوع وقوع سیل اشاره کرد و گفت: این سیل و بارش باران هرچند عامل خرابی در استان ها بود اما باعث زیبایی طبیعت شد.

وی گفت: به خانم ها می گویم که سفره های آب زیرزمینی ما از بین رفته است و از شما می خواهیم تا در استفاده از آب خسیس باشید.

امانی به برگزاری نوروزگاه ها به خصوص در منطقه شش تهران اشاره کرد و گفت: این نوروزگاه ها لذت و کامیابی مردم رو چندین برابر کرد.

عضو شورای شهر تهران افزود: در این بارش ها بسیاری از مسؤولان سابق و فعلی با ما تماس گرفتند و ابراز نگرانی از سیل تهران کردند اما در تماسی که با آقای حناچی گرفتم ایشان گفتند همه ما آماده باش هستیم.

امانی گفت: این بارندگی ها در تهران به سیل تبدیل نشد و این نتیجه همان تلاش های مدیریت شهری بود که از یک سال قبل آغاز شده بود.

وی ادامه داد: من یقین دارم که مردم کشورمان در هر زمانی که نیاز باشد همانگونه که دیدید در برابر جنگ طلبانی مثل ترامپ و دو ضلع دیگر یک مثلث شوم اتحادشان چندین برابر شد به صحنه خواهند آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنای شورا و شهرداری برای خدمت رسانی چند برابری به مردم در سال 98

بنای شورا و شهرداری برای خدمت رسانی چند برابری به مردم در سال 98