مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 فروردین 1398 ساعت 17:162019-04-16پزشكي

حرکت به سمت نسل سوم دانشگاه، از راهبردهای دانشگاه علوم پزشکی زنجان است


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان حرکت به سمت دانشگاه های نسل سوم و توسعه اقتصادی مقاومتی از رهگذر شرکت های دانش بنیان و توجه به تجاری سازی علم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، پرویز قزلباش بعد از ظهر امروز در بیست و دومین سمینار دانشجویان داروسازی که در سالن الغدیر دانشگاه زنجان برگزار شد، با اشاره به فراهم شدن زمینه تبالادت علمی در سمینارها اظهار کرد: دغدغه ها و راهکارهای توسعه صنعت دارویی به عنوان دومین صنعت سودآور، هم در سمینارها مورد بررسی قرار می گیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان دانشجویان را آینده سازان علوم و صنعت دارویی کشور اعلام و تصریح کرد: برگزاری سمینار، فرصت آشنایی با ابعاد مختلف و فرصت ها و تهدیدها را برای این دانشجویان فراهم می کند.

وی به حضور روسای مدیران عالی کشور و همچنین روسای دانشکده های داروسازی در سمینار اشاره کرد و افزود: این حضور نشان از غنای خانواده داروسازی ایران دارد.

*وجود رابطه بین شرکت های داروسازی و صنعت داروسازی در کشور قزلباش با اشاره به حمایت شرکت ها و هلدینگ های بزرگ دارویی از برگزاری سمینار داروسازی در زنجان گفت: این حمایت بیانگر ارتباط بسیار خوب صنعت دارویی با بدنه دانشگاهی کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت به سمت نسل سوم دانشگاه، از راهبردهای دانشگاه علوم پزشکی زنجان است

حرکت به سمت نسل سوم دانشگاه، از راهبردهای دانشگاه علوم پزشکی زنجان است