مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 فروردین 1398 ساعت 11:162019-04-16اقتصادي

سیلاب نهاوند بیش از 2 میلیارد تومان به شبکه گاز خسارت زد


بارندگی های سیل آسا و رانش زمین در مناطقی از نهاوند 2 میلیارد و 43 میلیون تومان به شبکه گاز شهرستان خسارت وارد کرد.

- احمد ناصری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: بارندگی های سیل آسا و رانش زمین در مناطقی از نهاوند 2 میلیارد و 43 میلیون تومان به شبکه گاز شهرستان خسارت وارد کرد.

وی گفت: این میزان خسارات عمدتا ناشی از سیل، رانش زمین، آب بردگی شبکه های گاز و شکستگی رگولاتورهای مشترکان بوده که در جریان بارش ها و پس از پایان آن صورت گرفته است.

رییس شرکت گاز نهاوند با بیان اینکه حدود سه کیلومتر شبکه گاز و 20 انشعاب در سیلاب های اخیر نهاوند خسارت دید افزود: علاوه بر اینها دو ایستگاه گاز نیز بر اثر سیلاب دچار آسیب شده و خساراتی به آنها وارد شده است.

وی به رانش زمین در منطقه گاماسیاب اشاره کرد و افزود: با توجه به بارش های اخیر در منطقه گاماسیاب رانش هایی در چند نقطه صورت گرفت که در اثر آن شبکه گاز روستاهای وراینه و ده حیدر نیز دچار شکستگی شد؛ البته این شبکه ها با تلاش ماموران شرکت گاز تعمیر و مرمت شدند.

ناصری به شکستگی شبکه گاز 10 روستا و قطع انشعابات آنها در بارش های اخیر اشاره کرد و افزود: در حین بارش ها گاز 10 روستا به علت برخورد بیل مکانیکی با لوله های انتقال گاز قطع شد که در شرایط سخت جوی ماموران تلاشگر ما توانستند در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب نهاوند بیش از 2 میلیارد تومان به شبکه گاز خسارت زد

سیلاب نهاوند بیش از 2 میلیارد تومان به شبکه گاز خسارت زد