مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 فروردین 1398 ساعت 17:302019-04-15سياسي

ولایتی: آمریکایی ها بدانند اگر یک سنگ بزنند، 10 سنگ خواهند خورد


مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل تأکید کرد: سپاه پاسداران مدافع انقلاب است و یکی از رموز موفقیت انقلاب، وجود این رکن رکین در جمهوری اسلامی ایران است و مخالفت با سپاه پاسداران، - مخالفت با ملت ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر ولایتی در همایش بزرگ من هم یک سپاهی ام که در واکنش به اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، با ابراز خرسندی از حضور در این همایش، گفت: برای بنده توفیقی است که در خدمت شما بزرگواران و همکاران گرامی، اساتید، فرماندهان سپاه و مسئولان بسیج هستم تا بگوییم ما هم یک سپاهی هستیم.

ولایتی با اشاره به بیانیه اخیر خود در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: چند روز پیش در بیانیه ای عرض کردم که به عنوان یک عضو کوچک بسیج اساتید، یک سپاهی هستم، بنابراین اگر آمریکایی ها می خواهند بگویند سپاه تروریست است، ما به عنوان سپاهی می گوییم که شما مبدأ تروریست هستید و این پاسخی است که آمریکایی ها در این مدت از همه مردم ایران با هر تفکری شنیدند که همگی سپاهی هستند.

وی خاطرنشان کرد: اگر قرار بود که طرحی داشته باشیم که نشان دهیم سپاه عصاره فضائل ملت است، جز این عمل نمی شد و چنین نتیجه ای به دست نمی آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتی: آمریکایی ها بدانند اگر یک سنگ بزنند، 10 سنگ خواهند خورد

ولایتی: آمریکایی ها بدانند اگر یک سنگ بزنند، 10 سنگ خواهند خورد