مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 فروردین 1398 ساعت 15:252019-04-15سياسي

تدارک فلسطینیان برای اعلام لغو به رسمیت شناختن اسراییل پس از عید فطر


عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین اعلام کرد، این کمیته به منظور اعلام توقف هماهنگی امنیتی و لغو به رسمیت شناختن اسراییل تصمیم گرفته است که شورای مرکزی فلسطین پس از عید فطر در ماه ژوئن نشستی تشکیل دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه القدس العربی، واصل ابو یوسف، عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین گفت، در نشست کمیته اجرایی که روز یکشنبه در رام الله برگزار شد، تصمیم گرفته شد تا از شورای مرکزی برای برگزاری نشستی جهت اعلام توقف هماهنگی امنیتی و لغو به رسمیت شناختن اسراییل دعوت به عمل آید تا بدین ترتیب برای پاسخ به پایان راهکار تشکیل دو کشوری، اقدامی از سوی فلسطینیان انجام شده باشد.

ابو یوسف تصریح کرد، تلاش هایی برای پشتیبانی عربی، منطقه ای و اسلامی در جهت تامین کانال حمایتی از فلسطینیان در مرحله آتی در سایه خطر معامله قرن و کسر درآمد حاصله از مالیات فلسطینیان صورت می گیرد.

وی ادامه داد، نشانه های طرح معامله قرن بسیار روشن است که همان لغو راهکار تشکیل دو کشور، نادیده گرفتن حق بازگشت و عدم تعیین قدس به عنوان پایتخت کشور فلسطین از طریق مشروعیت بخشیدن به کانون های شهرک سازی است.

ابو یوسف تاکید کرد، طرف فلسطینی هنوز از جزییات این طرح آگاه نیست و اطلاعاتی درباره آن صرفاً برای مطلع شدن از واکنش فلسطین و منطقه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک فلسطینیان برای اعلام لغو به رسمیت شناختن اسراییل پس از عید فطر

تدارک فلسطینیان برای اعلام لغو به رسمیت شناختن اسراییل پس از عید فطر