مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 فروردین 1398 ساعت 14:252019-04-15اقتصادي

فولکس واگن برای چین خودروی برقی می سازد


به نظر می رسد که شرکت آلمانی فولکس واگن قصد دارد یک خودروی تمام برقی و الکتریکی اسپرت و شاسی بلند را بطور اختصاصی برای بازار چین به طراحی و تولید برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

بنابراین بسیاری از شرکت های خودروسازی در جهان عزم خود را برای تولید انبوه خودروهای برقی جزم کرده و از برنامه های خود بدین منظور رونمایی کرده اند.

افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

به نظر می رسد با توجه به آمارهایی که از روند رو به رشد بازار فروش خودروهای برقی و دوستدار محیط زیست در چین منتشر شده است، آن دسته از خودروسازانی که به تولید و توسعه خودروهای برقی اختصاصی برای بازار این کشور می پردازند، از سودآوری و درآمدزایی بالایی برخوردار خواهند شد.

بدین ترتیب بسیاری از خودروسازان بزرگ و مشهور در جهان از جمله فولکس واگن آلمان اعلام کرده که قصد دارد یک مدل خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولکس واگن برای چین خودروی برقی می سازد

فولکس واگن برای چین خودروی برقی می سازد