مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 فروردین 1398 ساعت 14:252019-04-15اقتصادي

نگرانی از سوء استفاده از افزایش وام ازدواج برای معامله دختران


معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با ابراز نگرانی از تبدیل شدن افزایش وام ازدواج به عاملی برا ی معامله دختران گفت: در برخی از نقاطی که با فقر فرهنگی روبه رو هستند افزایش بیش از این وام ازدواج ممکن است باعث معامله دختران زیر 18 سال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی تندگویان در نشست خبری خود که به مناسبت هفته جوان برگزار شد با بیان این که سال گذشته در سراسر کشور 4 شبکه از بین تشکل های جوانان تشکیل شد افزود: این تشکل ها در حوزه اشتغال، گردشگری، استارتاپها و … بوده است.

وی با بیان این که از ابتدای دولت تنها 100 تشکل در کشور وجود داشت اظهار کرد: در حال حاضر تعداد تشکل ها به 2500 مورد رسیده است و پیش بینی می کنم تا پایان این دولت به مرز 6000 تشکل در سراسر کشور برسند.

تندگویان با بیان این که 4 دبیرخانه از تشکل های جوانان در حال حاضر مشغول به فعالیت هستند تصریح کرد: در حوزه گردشگری، تشکل ها، کشور را به 7 پهنه تقسیم کردند و حوزه گردشگری را با رویکرد بوم گردی توسعه دادند، همچنین شبکه گردشگری با ارائه خدمات علمی و تخصصی در این حوزه موفق به جذب گردشگران خارجی نیز شده است.

وی ادامه داد: امیداوریم در عرصه بین المللی نیز با استقرار دبیرخانه گردشگری جوانان کشورهای اسلامی در ایران در این حوزه فعال شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از سوء استفاده از افزایش وام ازدواج برای معامله دختران

نگرانی از سوء استفاده از افزایش وام ازدواج برای معامله دختران