مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 فروردین 1398 ساعت 12:102019-04-15پزشكي

سلامتی زیر سیلاب


«رطوبت، بالا آمدن فاضلاب و آب های روان از مهم ترین مشکلات بهداشتی مناطق سیل زده است که می تواند باعث بروز بسیاری از بیماری های عفونی در این مناطق شود و اگر این هشدارها را جدی نگیریم، - رطوبت، بالا آمدن فاضلاب و آب های روان از مهم ترین مشکلات بهداشتی مناطق سیل زده است که می تواند باعث بروز بسیاری از بیماری های عفونی در این مناطق شود و اگر این هشدارها را جدی نگیریم، سلامت سیل زده ها به خطر می افتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرق نوشت: سوزش ادرار، اسهال، خارش برخی نقاط بدن، انگل های گوارشی و… برخی از بیماری هایی است که به گفته پزشکان داوطلب در مناطق سیل زده، سلامت سیل زدگان را تهدید می کند؛ سیلی که اول خانه و کاشانه شان را ویران کرد و حالا هم بیماری هایی که با خود آورده سلامتشان را به خطر انداخته است.

شرایط سیل زده ها سخت است اما اگر فکری به حال جلوگیری از بیماری های عفونی در این مناطق نکنیم، شرایط به مراتب برای آنها سخت تر هم خواهد شد.

طبق تحقیقات و شواهد، شایع ترین بیماری ها در روزهای پس از سیل، بیماری های عفونی، روده ای، اسهال و… است که با برنامه ریزی دقیق و ارائه خدمات بهداشتی قابل قبول می توان به سلامت از کنار این بیماری ها گذر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامتی زیر سیلاب

سلامتی زیر سیلاب