مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 فروردین 1398 ساعت 11:362019-04-15سياسي

سپاه کمک کار دولت در حادثه سیل است / لزوم شناسایی دقیق نیازمندان واقعی


رییس سازمان بسیج مستضعفین عدم دقت در تشخیص نیازمند واقعی را صحنه تاریک خدمات رسانی دانست و افزود: برای جلب رضایت مردم، شناسایی دقیق افراد آسیب دیده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری به نقل از خبرگزاری بسیج مازندران، سردار غلامحسین غیب پرور در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده و بررسی و پیگیری وضعیت خسارت دیدگان سیل مازندران که صبح امروز صورت پذیرفت در گفت وگویی اظهار کرد: اقدامات و کمک های نسبی اولیه در مهار آب،تخلیه گل و لای منازل و معابر انجام شد اما طبق صحبت ها و تقاضاهای مردم بومی، طبیعتا رضایت کامل تحصیل نشده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه گام نخست در یاری مردم سیل زده با همت تمام دستگاه ها، گروه های جهادی، روحانیت، مردم، سپاه و بسیج محکم برداشته شد، گفت: بعد از مرحله نخست امدادرسانی، اقدامات برای رسیدگی به وضعیت مردم به ویژه تامین و ساخت مسکن خسارت دیدگان مهم و شرط آن، همکاری مردم برای کمک به سیل زدگان است.

غیب پرور عدم دقت در تشخیص نیازمند واقعی را صحنه تاریک خدمات رسانی دانست و افزود: برای جلب رضایت مردم، شناسایی دقیق افراد آسیب دیده و کمک  شایسته به آنها  لازم است.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه های دولتی وظیفه رسیدگی به آسیب دیدگان را به عهده دارند و واقعا هم در حال کار و تلاش هستند، اضافه کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه کمک کار دولت در حادثه سیل است / لزوم شناسایی دقیق نیازمندان واقعی

سپاه کمک کار دولت در حادثه سیل است / لزوم شناسایی دقیق نیازمندان واقعی