مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 فروردین 1398 ساعت 11:352019-04-15سياسي

بیش از 100 هزار نفر در بیمارستان صحرایی آق قلا ویزیت شدند


معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش گفت: پزشکان و کادر درمانی اداره بهداشت و درمانی این نیرو، بیش از 100 هزار نفر را بصورت رایگان در بیمارستان بزرگ صحرایی ویزیت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، به نقلاز روابط عمومی ارتش، امیر دریادار کاویانی، معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش با حضور در منطقه عین 2 شهر اهواز ضمن بازدید از مسیر سیل بندها گفت: با توجه به وقوع سیل در استان گلستان و ابلاغ فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در کمک رسانی نیروهای مسلح به مناطق سیل زده، در روز سوم وقوع سیل اولین یکان های نیروی دریایی ارتش وارد آق قلا و گمیشان شدند که بالگردهای اعزامی از ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش با انجام بیش از 133 سورتی پرواز کار تخلیه و بارگیری تجهیزات و امداد رسانی به مردم را انجام دادند.

وی افزود: بارگیری و تحویل 23 تن اقلام اعم از مواد غذایی، پتو، لباس و سایر نیازمندی های اولیه و انتقال آن ها به مناطق آق قلا و گمیشان و دیگر مناطق سیل زده از دیگر فعالیت های نیروی دریایی ارتش بود.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: در روز چهارم با همت معاونت آماد و پشتیبانی، آمادگاه سیار در مناطق سیل زده استان گلستان برپا شد که به کار پخت نان و غذای و همچنین ایجاد سرویس بهداشتی سیار مشغول شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 100 هزار نفر در بیمارستان صحرایی آق قلا ویزیت شدند

بیش از 100 هزار نفر در بیمارستان صحرایی آق قلا ویزیت شدند