مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 فروردین 1398 ساعت 11:162019-04-14سياسي

بازگشایی بنادر مسافری بندرعباس، قشم و هرمز


مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر هرمزگان گفت: با مساعد شدن شرایط جوی دریایی برای انجام سفر ایمن دریایی، بنادر مسافری بندرعباس، قشم و هرمز بازگشایی شد.

-  حمیدرضا محمدحسینی پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: در ساعاتی از صبح امروز، بنادر مسافری مرکز هرمزگان به علت وزش باد شدید، متلاطم شدن دریا و کاهش دید افقی، تعطیل شده بودند اما از ساعت 11پیش از ظهر امروز سفرهای دریایی در مسیرهای بندرعباس به قشم و هرمز از سر گرفته شد.

وی افزود: هم اکنون جابه جایی مسافران دریایی از بندر شهید حقانی بندرعباس به مقصد بنادر شهید ذاکری قشم و هرمز و بالعکس برقرار است.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر هرمزگان تصریح کرد: ناوگان مسافری دریایی فعال در بنادر مرکز استان هرمزگان شامل 40فروند شناور استاندارد و پیشرفته است که ظرفیتی بالغ بر چهارهزار صندلی دارد.

    محمدحسینی گفت: بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل هواشناسی هرمزگان، طی ساعات صبح و بعد از ظهر امروز(یکشنبه،25فروردین) شاهد تاثیر موج ناپایدار بارشی در اکثر نقاط استان هرمزگان خواهیم بود.

وی اضافه کرد: بارش های رگباری این سامانه  در مناطق غربی و مرکزی تا ساعت بعدازظهر و در مناطق شرقی تا ساعات پایانی روزجاری تداوم خواهد داشت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی بنادر مسافری بندرعباس، قشم و هرمز

بازگشایی بنادر مسافری بندرعباس، قشم و هرمز