مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 فروردین 1398 ساعت 10:112019-04-14دانش

جهادگران دانشجوی همدانی آماده اعزام به مناطق سیل زده خوزستان هستند


جواد عباسی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از اعزام دو گروه جهادگر بسیجی این دانشگاه در لرستان خبر داد و گفت: - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان گفت: درصورت نیاز اعزام گروه های جهادی به خوزستان، جهادگران دانشگاه آزاد همدان آماده اند هفته آینده به این استان اعزام شوند.

جواد عباسی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از اعزام دو گروه جهادگر بسیجی این دانشگاه در لرستان خبر داد و گفت: این گروه ها شامل 25 نفر بودند که یک گروه 15 نفره به پلدختر و گروه 20 نفره به چگینی بوده است.

عباسی با بیان اینکه این گروه ها اکنون روز ششم حضور خود را در منطقه سپری می کنند، افزود: خدماتی که دانشجویان دانشگاه آزاد همدان به لرستان ارائه دادند، فعالیت های عمرانی بوده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان ادامه داد: بخشی از کمک های نقدی و غیرنقدی مردمی جمع آوری شده در دانشگاه های استان را نیز به مناطق سیل زده پلدختر و چگینی ارسال کردیم.

وی با اشاره به وضعیت شهر های سیل زده در خوزستان گفت: احتمالا هفته آینده به خوزستان اعزام گروه های جهادی داشته باشیم، اما این موضوع بستگی به اعلام نیاز از سوی مناطق سیل زده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگران دانشجوی همدانی آماده اعزام به مناطق سیل زده خوزستان هستند

جهادگران دانشجوی همدانی آماده اعزام به مناطق سیل زده خوزستان هستند