مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 فروردین 1398 ساعت 09:252019-04-14اجتماعي

مردم روستای کوشک در مساجد پناه گرفته اند


شهردار بندرخمیر با بیان اینکه مسیرها به سمت بندرخمیر باز و همه چیز تحت کنترل است، گفت: آسیب دیدگی در روستاهای کوچک اطراف بندرخمیر بیشتر بوده به طوری که در روستای کوشک مردم منازل خود را تخلیه و در مساجد پناه گرفته اند.

- جواد محمودی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت در بندرخمیر خوب است و فعلاً مشکل خاصی نداریم، مشکلاتی که شب گذشته ایجاد شده بود رفع شده، مسیرها باز است و همه چیز تحت کنترل است.

وی افزود: خوشبختانه خرابی زیادی نداشتیم، در برخی جاها بریدگی خورها را داشتیم که شب گذشته با ماشین آلات شهرداری ترمیم شدند و مسیر آب ها هدایت شده و تحت کنترل است.

شهردار بندرخمیر تصریح کرد: در حال حاضر قطعی آب و برق نیز نداریم، یکی از دلایل اینکه وضعیت تحت کنترل قرار گرفت این بود که بارندگی به صورت مقطع بود و اگر به صورت مداوم می بارید مشکلات ما بیشتر می شد.

محمودی اضافه کرد: شب گذشته به محض اینکه خورها پر می شد بارندگی قطع و فرصت برای تخلیه آب ها ایجاد می شد.

وی با بیان اینکه هنوز بارش ها ادامه دارد و برآوردی از خسارت های وارده به زیرساخت ها نداریم، عنوان کرد: خبرها حاکی از آن است که آسیب دیدگی در روستاها بیشتر بوده، روستاهای کوچک اطراف بندرخمیر مانند چاه دراز و کوشک وضعیت مناسبی نداشته اند، به طوری که در روستای کوشک مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم روستای کوشک در مساجد پناه گرفته اند

مردم روستای کوشک در مساجد پناه گرفته اند