مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 فروردین 1398 ساعت 17:262019-04-11سياسي

سیل مهربانی طلاب مشهدی برای کمک به سیل زدگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، طلاب مدرسه علمیه حضرت مهدی(عج) توانسته اند با راه اندازی 7 غرفه جمع آوری کمک های مردمی برای سیل زدگان قدم بزرگی را در این امر بردارند، به طوری که غرفه های سیار و ثابت این مدرسه و غرفه های چهارراه برق و چهارراه مخابرات از بزرگ ترین غرفه های این مجموعه هستند که شامگاه 22 فروردین کمک های جمع آوری شده را به مناطق سیل زده ارسال می کنند.

هرچند وقت یک بار با توجه به شرایط جغرافیایی ایران حادثه ای طبیعی، شرایط اجتماعی را تحت تأثیر خود قرار می دهد، امسال نیز با توجه به تغییر شرایط اقلیمی حادثه ای رخ داد تا مردم سال خود را با اندوه اما اتحادی مثال زدنی شروع کنند.

سیل امسال ویرانی های بسیاری را به همراه داشت و سین هشتم و مهمان ناخوانده سفره هفت سین مردم شد؛ اما این ویرانی ها باعث ناامیدی نشد و مردم مناطق سیل زده به یاری هم وطنان مهربانشان دل بسته اند تا بتوانند بار دیگر علی رغم همه این مشکلات، روی خوش زندگی را ببینند و به زندگی عادی بازگردند.

این روزها که در شهر مشهد راه می روی گروه های مختلفی را می بینی که به شیوه های گوناگون در حال اعزام نیرو به مناطق سیل زده هستند اما گروهی که شاید بیش از سایرین دیده ها را به خود جلب می کنند طلاب مشهدی هستند که این روزها با تمام وجود پای کار آمده اند تا مرهمی بر دل ریش مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل مهربانی طلاب مشهدی برای کمک به سیل زدگان

سیل مهربانی طلاب مشهدی برای کمک به سیل زدگان