مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 فروردین 1398 ساعت 12:252019-04-11سياسي

اعزام 700 جوان هلال احمری به مناطق سیل زده برای ارایه حمایت های روانی - اجتماعی


رییس سازمان جوانان هلال احمر از اعزام 700 جوان هلال احمری به منظور ارایه حمایت های روانی اجتماعی به سیل زدگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر، دکتر شهاب الدین صابونچی روز پنج شنبه درباره آخرین خبر از فعالیت این سازمان در سیل اخیر گفت: سازمان جوانان پس از به پایان رسیدن مرحله اول امداد و نجات و در فاز بعدی کار، یعنی حمایت های روانی و اجتماعی در استان های گلستان و لرستان و خوزستان به صورت ویژه آغاز کرد.

صابونچی افزود: به جز به کارگیری ظرفیت های کانون های دانشجویی، طلاب و جوانان این استان ها، از توانمندی دیگر کانون های سازمان جوانان 17 استان کشور نیز استفاده می شود.

وی گفت: در مجموع 700نفر از اعضای جوانان در این کمک رسانی حضور دارند و این جوانان پیش از این در مناطق سیلزد حضور داشتند، تا علاوه بر حمایت های روانی و اجتماعی به پاکسازی خانه سیل زدگان از گل و لای کمک کنند.

رییس سازمان جوانان هلال احمر با تاکید بر این که تمام این اعضا از جوانان داوطلب عضو هلال احمر هستند، افزود: 200 نفر از اعضای لرستان و 500 نفر از سایر استان ها شرکت کردند.

وی از همکاری دانشگاه فرهنگیان خبر داد و افزود: 100 نفر از دانشجویان این دانشگاه به منظور ارایه حمایت های روانی و اجتماعی به مناطق سیل زده اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 700 جوان هلال احمری به مناطق سیل زده برای ارایه حمایت های روانی - اجتماعی

اعزام 700 جوان هلال احمری به مناطق سیل زده برای ارایه حمایت های روانی - اجتماعی