مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 فروردین 1398 ساعت 12:252019-04-10پزشكي

جزییات خدمات تخصصی کلینیک سلامت روان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی تشریح شد


مدیر مرکز تخصصی سلامت روان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به آغاز به کار مرکز تخصصی سلامت روان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با عنوان مرکز نشاط و سلامت ، - مدیر مرکز تخصصی سلامت روان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به آغاز به کار مرکز تخصصی سلامت روان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با عنوان مرکز "نشاط و سلامت"، جزییات خدمات تخصصی این مرکز را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا شهبازپور با اشاره به خدمات تخصصی این مرکز، عنوان کرد: خدماتی همچون ارزیابی، تشخیص و درمان فردی و گروهی در حوزه های مختلف و برای تمامی گروه های سنی در این مرکز ارائه می شود.

وی تصریح کرد: خدمات این مرکز به صورت تخصصی و فوق تخصصی و برای تمامی گروه های سنی ارائه می شود، بر این اساس در گروه سنی کودک و نوجوان مسائل و مشکلات مربوط به استرس، اضطراب، افسردگی، وسواس، بیش فعالی، مسائل دوران بلوغ، افزایش اعتماد به نفس و اختلالات یادگیری و در گروه زوجین و خانواده مشاوره های پیش از ازدواج، خانواده و زوج درمانی، حل تعارضات زناشویی، مشاوره و درمان اختلالات جنسی و فرزندپروری ارائه می شود.

وی ادامه داد: این مرکز با بهره گیری از روش های نوین درمانی مانند نوروفیدبک و بیوفیدبک و با استفاده از دستگاه های مورد تأیید و به روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات خدمات تخصصی کلینیک سلامت روان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی تشریح شد

جزییات خدمات تخصصی کلینیک سلامت روان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی تشریح شد